Chrome Extension for Pardot - Spåra konverteringsfrekvens och ange UTM-parametrar
{\"translation\": \"I Google Analytics kan du spåra hur besökare interagerar med din webbplats. Det är ett kraftfullt verktyg för att förbättra din webbplats konverteringsgrad. Men när du startar din webbplats kommer du att stöta på problemet att samla in data och omvandla den till handlingsbara insikter. Till exempel, om du har en webbplats som erbjuder produkter och tjänster, och du vill lära dig vilket prisklass som skulle vara bäst för dina kunder, måste du manuellt kopiera URL:en för order sidan för varje produkt och tjänst som erbjuds, så att du kan ställa in de korrekta UTM-parametrarna. För ett stort antal webbplatser är detta mycket tidskrävande. Med denna Chrome-tillägg är det nu möjligt att använda Google Analytics för att spåra konverteringsgraden och ställa in UTM-parametrar för din webbplats, utan att behöva redigera varje URL manuellt en efter en.
Den gratis Chrome-tilläggsappen för Pardot är endast tillgänglig för Pardot-användare.
Appen använder dina Google Analytics-kontouppgifter för att samla in och skicka data till Google Analytics. Om du vill fortsätta använda appen måste du uppgradera till en betald prenumeration.